Gråtit

JAg kunde inte hålla mig från gråt så jag grät ordentligt i 30 min sådär... Men nu har jag sjukt ont i huvet men mamma ska ge mig pizza så jag mår bättre WOHO!! jag har Packat ALLT nu och det känns tomt som du vet när man kommer till ett hotel :( Nu kommer min kamera inte användas mer. så den är ner packad och det här är ett av dom sista inläggen jag kommer att skriva till på lördag. Jag kommer ha det svårt med engelskan så ni får vänta tills jag pratar skottska tills något roligt kommer :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va ju inte kul :(

svar: hihi, tack så mycke :D!

2010-08-07 @ 18:30:47
URL: http://hannalaarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mums med pizza :)

2010-08-07 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0