Karolina in thaaa house!

Sheeena! (:
Jag har smsat med Celine nu ett tag. Jag ska berätta lite fakta om vad som har hänt henne nu de senaste dagarna.
  • Hon kom inte in på sitt första val till skolan. (Det är den skolan där hon har Hannah. Hannah har hon känt sedan hon var en plutt som flyttade till Skottland när hon var pytte plutt liten.)
  • Hon får veta om sitt andra val idag. (Där hon känner några personer, vilka och hur många vet jag inte.)
  • Flytt gubbarna som åkte med alla deras grejer i en lastbil från Sverige ända till Skottland (!) har kommit fram.
  • Hon har lurat sig in på sin grannes nätverk.
  • Hon har blivit sjuk.
  • Hon har knarkat filmer och knarkat hennes poffsiga bok. (Den är fett spännande!!!!)
  • Hon har längtat efter alla här i Svergie.
  • Hon har inte varit glad/skrattat, eller en gång. När hon chattade med mig! (a)
  • Hon har blivit saknad!
  • Hon har srivit ett brev.
Saknar dig min älskade diaree kluump! <3<3<3<3
Ha det bäst i Skottland! :*
//Karolina
Celine et Moi på segelsemestern!

U know whooooo....
Jag försökte ta hem en liten souvenir... Gick inte så bra, tyvärr.

Karin, är det sant att du satt i vårat hjärta?? Fett coolt om du har det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0