OMG!!!

HAHAHAH!! Ni fattar inte hur kul jag hade det igår... En både dålig och bra grej med att min pappa är känd. I torsdags var det en match(Celtic) och då precis efter när vi skulle hem vid 00.00 tiden så kom massor och ville ha pappas autograf. Då typ sucka jag och gick förbi hela flocken och börja gå till bilen. Igår fick jag en vänförfrågan på facebook och så acceptera jag och fråga vem det var. och då svara han att han så mig på matchen jag ba okej men när. Han avara  efter när din pappa skrev autografer. du verkade vara irreterad. då svara jag neej var bara sjukt trött men vådå såg jag så trött ut!? Han ba Neej du var skit snygg!! HAHAHA as kul :P'
det var iallafall en höjdare :) swedish girls ROCK :D:D
Pussar
FB äger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0