Orkar inte vara sur...

När alla är så snälla :P Men jag pratar om varför jag är så sur imorrn ... Men som sagt idag gjorde jag typ inget förutom skolan som var så otroligt rolig. speciellt lunch rastendå jag spela fotboll jag hade inga skor på mig när jag sprang på blöt jordigt gräs (bara strumpbyxor istället för skor) Så jag ramla 3 gånger första gånge fånga någon mig andra gången var det på bollen xD haha. Nu tittar jag på tv och väntar på middagen... ska sriva en lista om vad jag ska göra efter maten :D
känner mig lite skylldig att alla mina kompisar har länkar till mig på deras blogg :S

Kommentarer
Postat av: Jessica<3333

Fin header du har!!

Gjort idag då?? (:

2010-08-26 @ 20:39:00
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0