kom hem precis

har inte sovit sen kl: 08.00 igår :) så när jag lägger mig ner kommer jag somna så j*vla fort! Är sjukt trött men alla läxor är klara och jag ska packa ur min väska :P

Igår var så sjukt roligt! kom hem till min kille vid 5 tiden och sen var det ytterligare en fest! Asså jag tog bara bilder från efterfesterna eftersom det var mindre folk och så :P Men idag var också så j*vla kul men nu måste jag skriva och så med en han för jag kan inte röra på mina ringrar i högre hand... Paint balling var as kul inte like ont som man tror men gör inte som jag (med min tur) och glöm något alltså som t.ex. handskarna! (dom hade sån här hård grej runt som skyddar) Så jag glömde den och eftersom det är kallt och man inte kunde se mycket och massor med gul färgade bomber kom flygande sköt jag som en idiot och blev träffad först hårt på handen. Det betydde inte att man dog så jag tog revange. Men mitt lag med tjejej van mot alla 20 åriga killar och killar i våran ålder :)
I LOVE PAINT BALLING!!!!!!
innan festen när vi gör i ordning oss
Mobil in action
show som skin ;)
Sexxi mamas
I think i need a sppank ::D
''Mina är tjockast!'' '' Nej! MINA'' '' WTF titta på mina darlings! '' lite roligt så vi tog en bild efter som killarna ba allas är sjukt smala...
världens sötaste bild!
'' Show some bottie Girls!''
''Céline! Let go! '' *släpper taget och ramlar på bordet och typ dör*
*ÄLSKAR*
*bra låt sätts på och får ett sms samtidigt* Vad gör man ? Dansar och textar plus ramlar
Det var lite bilder ;) längta efter mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0