Sjuk igen...

Jaa... Jag sitter och har inget att göra eftersom jag är sjuk så jag tänker skriva ett inlägg från balkongen. Det är faktist superskönt i solnedgången här uppe. Har is och festis att nöja mig med och iste! Mums Liptons är as gott men Starbucks gör godare. Aja tillbaka till balkongen Jag jobbar på min fina bok här den är faktist helt okej ska nog låta nån random läsa den när den är klar ^^  Det var super varmt idag svettas ihäll fast då kanske jag blir frisk :) Har super ont i halsen och jag hade det i måndags och igår med >.< Nu ska jag jobba vidare. Är skit glad har skrivit 7 kapitel med 12 sidor. Sen måste jag översätta allt till English :)
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du vill vara med ;)

Hur mår du idag då? :D

2010-06-26 @ 14:17:58
URL: http://conler.se
Postat av: simone

Ser riktigt häärligt ut :D

2010-06-26 @ 17:25:53
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0