Inte ett piss...

...Har jag gjort idag:P Inte bra men är trött från igår XD blev väldigt kul:D Hahah... Ska kolla runt på www.bubbleroom.se och www.nelly.se Se om jag vill ha något nytt.Ska senare nog följa med mamsen till sollentuna :) ska Köpa en jeans jacka :D den är skit snygg och bra till våren/sommaren och det är ju bra med skinjackor då med som jag också har köpt från veromoda ;) Jag älskar den äffaren bra priser plus kvallité som inte gina har... Så byt ut gina mot Vero moda:D ett bra tips:P Jag ska träna senare med plus jogga/springa på isen :)

 

Pussar och Kramar

Snön var helt orörd innan vi kom och hoppa i snön XD Jag har håliga tights och uggs på migXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0