Hotell :)

Det ar vackrare an bilderna som jag la upp igar har :) men tyvar sa har jag inte kunnat ta nagra bilder pa kvallen :( bara pa dagen  men det ar nog okej och finta anda(med lite photshop^^) hahah Men jag sitter och vantar tills min bror har sommnat tills jag sicker upp till rummet :) Men vet ni vad igentligen skulle jag har varit barn vakt at varldens sotaste litet barn, men dom ville inte stora mig haha... Jag kommer att blogga fran timothys dator senare men nu ska jag sitta och hungra efter godis haha ... Var faktist nyss i baren och snacka med killarna som satt brevid mig forut men sen gick jag for att jag blev bommbaderad av sms fran min kille... hahah neej men jag gick faktist for att dom borjade stota pa mig och jag gillar inte sant(eftersom jag inte ar singel langre) men jaja nu blev det lite langt

pussar

Tack lovisa du  ar jatte sot :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 10:02:53
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0