lista igen

Dålig uppdatering även fast jag har gjort läxor hela dagen och varit lite irreterad på mina kompisar i Sverige(inte karolina) Men ändå jag har haft en super rolig dag i skolan och jag måste säga att jag är så kär!!!!här kommer lite grejer jag måste göra innan 23.00 :S
  • Dusha & tvätta håret
  • Byta om
  • Fixa mobilen (hinner imorrn)
  • Packa skolväska
  • Göra lite mera läxor
  • Texta med älsklingen
  • Snacka med Lucas (opps)
  • Packa grejer för helgen(ska till portigal njaa det blev ett spa istället)
  • Göra svenskan >.<
  • bestämma kläder(tar ju mycket tid ^^)
  • Städa rummet
  • SOVA!! :)
Såå mycket påå sååå lite tid såå hoppas jag skriver imorrn:)
you mean more to me than i ever thought you would! Älskar dig!!! :) Även fast du inte fattar ;)
Update om det jag ha gjort :)

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; skola och sen umgåts :) hoppas du hade en bra dag! men nu ska jag sova, godnatt med dig!:)

2010-09-02 @ 22:14:46
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0