Karolina

Finns det något bättre än att ha folk man älskar så jävla mycket!  Jag har en. en person som man kan skratta, gråta och leva tillsammans med. Sen finns det några man älskar mindre och sen bara kompisar och sen personer man inte bryr sig om och sen personer man hatar... Karolina du är underbar och mina minnen med dig är ja underbara och lite udda :) älskar dig så sjukt mycket och du är alltid där för mig ::D
Men nu ska jag vara duktig och inta vara patetisk och skriva att jag hatar någon eller så eftersom det är personligt och det har jag en annan blogg till ;)

Kommentarer
Postat av: M I M I

söta ni är!

2011-01-03 @ 23:53:50
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0