laddar ner massor med grejjer

Eftersom jag har fått en ny mobil (samsung galaxy) så jag håller på laddar ner typ spel och sådant :) Den är full av appar men idag och imorgon blir det party! Jag ska på fest ikväll och imorgon är det paint balling! AWWWW!
Men ska börja gör iordning mig duscha och så eftersom jag ska träffa min kille snart :) träffad honom igår vi var hemma hos honom. Vi tittade på film och lite sånt. Jag somna typ där så jag åkte hem i morse med en typ skräckslagen mamma eller igentligen inte eftersom jag smsa henne igår precis innan jag somna. Det var sjukt mysigt och jag längtar efter festen med honom ikväll sen kommer jag inte kunna träffa honom innan nästa år :( kommer sakna honom! Men Sverige är alltid viktigast för mig ::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0