Presenter :D

Harry Potter and the chamber of secrets <3 Älskar den och vi hade den inte på dvd :) Så jag fick den har redan tittat på den 5 gånger
Samsung Galaxy <3 Mobil fick den 1 dag innan :)
Ed Hardy Parfym <3 Önskat mig den i 1 år men fick den aldrig förra året och jag har letat runt men aldrig hittat den så jag blev så sjukt glad när jag fick den.
Skullcandy hörlurar <3 Ville ha lila men det fanns inga :/ väntar bara att få tillbaka min ipod x)
Mössa och vantar <3 SÅ SÖTA!!!!
Nagellack! Mamma kunde inte bestämma sig så jag fick lite olika plus en nagelfil :D
Kläder från H&M <3
Lite smink ::D <3
Juste glöm inte att jag fick min Ipod och uggs också ::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0