Tbx:(

Kom hem tidigt mamma hämta mig. Det var några fjortisar som var där typ mina kompisars kompisars kompisar. De skulle typ till elverket eller något... Vi var säkert 30 personen som bara hängde där. Det var super kul att träffa massa nya och Lukas OFC! Men efter fjortisarna stack vid 17.30 så var det ca 15 kvar jag tror jag kände typ alla iallafall 10 av dem.haha Jag för står inte hur tiden kunde gå så fort men typ vid 19.00 stack alla förutom jag,Lukas ,Oskar och Kajs:) Då gick vi till nån fest på deras sateliten (TYP) Och Kajsa ragga upp någon. Hahha eller ALLA!!  Då träffade jag fett många jag kände !!SHIT har typ glömt bort dom... Men jag åkte vid nio och nu är jag hemma :( Super trevligt! Måste göras om och juste jag åt med Lukas familj:)Jag känner dom VÄLDIGT bra. Hehe:P

Träffa Johanna där(SKIT GAMMAL BILD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0