En het tunga (lite kåt också...)

Hej alla :)

Nu är det Karolina som gästbloggar! Det är bääst eller hur? Jag och Celine fixar våran engelska låt skit prutt och sen ska jag träna och celine ska också träna. Jag tror ni kommer att få höra om det... 

Min och Matildas snygga blogg heter www.westase.blogg.se :) Våran äger men ni får inte sluta kolla på Célines snygga korv. :D

Vill ni se något riktigt kul? :) Det är en sångare i 30 seconds to mars.

Vi kan inte se vilken som är orginal bilden... Kan ni snälla hjälpa oss att göra det! 

 




Den övre ser mest fejk ut.... Den undre är nog rätt! :)

Nu har jag bloggat kaaart :)

Ha det korvigt :)

MvH Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0