...

Heej!!

Har precis varit hemma hos karro och *HOST* pluggat *HOST*. Även fast jag måste så PALLAR jag bara inte just nu! Vill bara slappa tills efter middagen(ofta jag kmr orka äta) Jag och karolina 2 nyttiga smothies. Jag tror jag aldrig har varit så jävla mätt i hela mitt liv1 asså shiit! Vi lyssnar juh på rock nu men ni skulle sett i sommras när vi och hennes bror och kompis bråka imellan bandit och NRJ. Hahaha! Minnen som jag inte ska berätta Xd Men nu ska jag nörda vidare på bandit och facebook och sen hitta nya kläder för imorrn:D  Ska nog önska min favorit låt Monster by Ichi Daze<3<3 :);) så alla lyssnare Vet vem det är som önska den :)...

Pussar och Kramar

Hahah JAG!!!

Kommentarer
Postat av: karin

as skön bild !

2010-02-26 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0