Hemma!

Heej!

Kom nyss hem från älskade Karolina! Vi hade typ åkt skriskor från 16.00 till 19.00.OMG såå kul!!! Imorrn händer det igen Ofc!!Men sen hade vi det kul och mysigt och ännu roligare hos henne efter:) Vi har helt sjuk humor haha. Vi hoppa i snön i en halv timme när Karolina skulle följa med hem en liten bit.Hon tyckte hon behövde komma ut efter desäären vi gjorde.jag åt såklart inget.Men Karolina åt nästan inget heller skit mättande sa hon hahah.Jag har såklart bilder från hoppandet i snön men inget från skrisko åkande.Tyvär glömde kameran! Men tomorrow tar jag med.

Jag lovar att ladda upp bilder när jag hittar kamera sladdenXD

pussar och kramar

ÄLSKAR TRÖJAN!!!!!!
Tröja:H&M
Shorts:Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0