Prov prov och mera prov

Heej!

sorry att jag inte skrev igår men jag pluggade till matte provet som jag också har gjort idag.Men jagska försöka uppdatera imorrn men jag vet inte om det händer eftersom jag ska ha prov på onsdag!! Asså 5 prov på 4 veckor helt sjukt med massa läxor imellan också.Jag protesterar!! Haha och hur ska man orka dagen utan lunch(äter aldrig) Haha men tur så finns det mat hemma hos en.

Jag spelade med skollaget idag och kom hém vid 16.15.Vi vann med 3-0 på båda matcherna WOHO!!!


Nu ska jag fortsätta plugga och fixa med en sämst mobil(annars pimpar jag bara min)

Pussar och Kramar 

5an OMG Saknaden är stoor!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste ha den på Onsdag också. Måste see!!!

Jag kommer ha min x)

2010-02-16 @ 12:50:59
URL: http://matildadesiree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va sexan;)

2010-02-23 @ 17:11:11
Postat av: karin

uu shteek bild ;) <3

2010-02-26 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0