SKOLAN

Heeej!
idag har skolan varit ovanligt kul. Matilda skämde ut sig 3 gånger:D Först så glömmer hon sin mobil inne i 6ans spanska lektion(vi var där inne innan dom kom) och vi ringde till den 5 gånger och den var inte på ljud löst så låten ''sexy chick'' spelades på högsta volym i 3 min hahahaXD
  Sen när jag skulle träffa Alle så satt matilda på en stol i bajs ställning och juckade fram precis nör han kom fatta hur myket vi garva!!!
  Sen när vi gick hem så ramlade hon pladask på skolgården... XP

Men det har varit roligare än så men det är allt jag orkar skriva om

Min fjortis period och när jag var blondin!!!!

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Matilda

abow, jag juckade inte! JAG HOPPADE FRAM!

2010-02-04 @ 17:24:20
URL: http://matildadesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0