Packning och gråt

Usch packat och tränat hela dagen ... Jag börja as grina mitt i packningen så fick sluta ett tag. Men nu tar jag ett till avbrott och är typ helt klar med packningen. Jag hade tråkigt när jag grät så jag tog lite facelook bilder innan jag hade mascara kladdat över heeeela annsiktet :S Jag fick nyss reda på att vi kommer inte ha någon internet på fett länge när jag kommer till skottland!! >.< Aja ska göra klart en grej till min lilla korv :D
Pussar
allt på den näst sista ska med i flytten ... sen såklart alla kläder och skor och smink och bla bla bla...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Celine jag börjar gråta igen! :( men vi ska ha det bäst imorgon och såklart är jag din koooorv! xD <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-25 @ 01:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0