Välgörenhet/Bröst cancer

I söndags så gick jag, min mamma och pappa på Celtic's grej för cancer. Så mamma skulle vara modell ( gå på catwalken), Jag hjälpa modellerna göra i ordning sig och pappa skulle berätta vilka som vann priser. Det var i allafall ungefär 400 människor där ::D Jag hade jättekul när jag hjälpte modellerna. Sminkade dom och visa dom att gå catwalken. Jag fick även mitt hår gjort av en proffs ;) Det blev jätte sött... Men en halv timme innan catwalken skulle börja sprang jag ner för att ge en jag kände kameran så den skulle kunna ta bilder åt mig. Pappa stog också uppe på scen och sa vilka som hade vunnit priser. När fashion showen börja sprang jag runt som en galning för att hjälpa all med klänningarna. Det var skit kul ::D Sen efter showen gick vi och satt oss vid bordet och lyssna på saker... JAg kom hem vid ungefär 01.00 den kvällen och det vad skola dagen efter...
min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0