Imorrn kommer flytt gubbarna :'(

Jag önskar att det inte är imorrn. jag kommer säckert gråta mig till söms ikväll :( Inget jag kan göra ... Ska ringa Min lilla Karolina/Korv och prata med henne saknar henne grymt och sen måste jag sancka med heen om alvarliga/privata saker... Just nu ska jag sitta och redigera biler eftersom jag har läst ut boken jag höll på med(har inga böker kvar att läsa)och städat mitt rum... Ska nog lägga mig tidigt ikväll titta på nån glad film... USCH jag upptäckde idag att min BROR!!? läser min blogg !!? Va fan?! Nu blir det lite konstigt... Okej liksom om det är folk man inte bor med XD Men som sagt ska ringa Karolina och sedan får ni se min sorliga hej då till mina saker imorrn ... Hela min gaderob ska bort :(
Haha :)

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-04 @ 23:07:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0