Ikea

Ojj! vad hände jag skrev ett inlägg sen la min dator av helt. Så jag och mamma stack till ikea för isperation om möbler för lägenheten i skottland plus flyttkartonger och cd plastfickor... Jag börja nästan gråta idag när jag satt och drack min smoothie och packade lite dvd och för 3 dagar sen fick jag världens sötaste och berörande medelande från en av världens gulligaste tjej... Hanna
Såhär stog det...
Cillen, du får inte flyttaaa!! Jag kmr sakna dig så galet mke!! Att bara veta att du kmr finnas så långt borta och inte en cykel tur ifrån.. Kommer inte vara samma sverige utan min celine.. Vi har inte äns träffats på sistone och det suger k'k! Du är bäst och jag saknar tiden med er! borde aldrig bytt skola för jag hade det för jävla mke bättre hos er.. har inte insett saknade av er sen nu när det faktiskt är alldelles försent och jag vill ha dej här.. Minns du våran klubb i mitt garage? när vi bara brukade sitta och läsa tidningar eller snacka.. det är liksom celine ♥ hanna det bara är så!


Jag önskar bara att detta inte händer... Visst det är inte andra sidan världen men det kommer ändå inte kännas rätt:( Nu håller jag på börja as grina...
jag är en prinsessa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0