LÄSKIGT!!!


Jag tror jag aldrig har varit så rädd i hela mitt liv det var som att uppleva en skräckfilm!!


Jag var i stan idag med Matilda och vi åkte in vid ett och efter en timme hade vi precis varit i Wesc och såg hur alla skratta och log vi undra vad det va så vi gick runt hörnet för att se massor med utklädda människor dom var zombis med blod över allt och dom fräste och skrek men gick i ett led sen när vi gick ganska nära börja några jaga oss Matilda skrek och kram mig medans alla typ anföll oss vi sprang in i en affär och trode vi var safe men då kom det en Zombie in springande och jaga oss vi fick världens adredalin attack och bara sprang. Vi trodde vi skulle dö!!!

Har fortfarande ont i magen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0